Profesinė kalba ir nesusikalbėjimas

Nesu geek‘ė, bet mėgstu su IT susijusias temas. Dėstytojai kartais susuka „zūbus“ kai pradeda rašyti „peiperius“ apie „digital marketing“, CRM ar technologijų ir inovacijos svarbą bei įtaką ekonomikai. Todėl dažnai susiduriu su problema jog tenka ilgai ir nuobodžiai aiškinti man suprantamus terminus kitiems nesuprantantiems. Išdalies kartais tai naudinga, galiu nusikalbėti kaip didelė ir niekas net nesumirksės 🙂 Ir gyvenimas dažnai būna kaip šiame anekdote:

Pasakoja firmos direktorius:
– Sugedo mano kompiuteris. Neįsijungia ir viskas. Išsikviečiau mūsų adminą.
Tas atėjo, sudėjo rankas, lyg melstųsi, pakėlė akis į viršų ir ėmė kažką burbuliuoti. Paskui dešimt kartų apsuko mano kėdę, dar kažką nesuprantamai
suburbuliavo, spyrė į mano kompiuterį, vėl pakėlė akis į dangų, paburbuliavo
ir nuėjo. Kompiuteris dabar veikia…
Pasakoja tinklo administratorius:
– Paskambina tas idiotas. Sako, kad kompas neveikia. Ateinu – o maitinimo
laidas dešimt kartų aplink jo kėdės koją apsivyniojęs. O tas durnius ant
savo kėdes ir toliau sukiojasi. Nusukau tą laida, kompa giliau po stalu
paspyriau, kad vėl neužkabintų, įjungiau – veikia.

One thought on “Profesinė kalba ir nesusikalbėjimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *