Pinterest verslui. Kas, kaip, kodėl?

Kiek su mano darbu susijęs įrašas, kurį parašiau su intencija pakišti uždarbis.lt nariams, visiškai ignoruojantiems Pinterest.

Ko gero iki dabar jau visiems teko girdėti apie Pinterest, o tikrai ir yra bandžiusių sukurti lietuvišką analogą. Tačiau, kaip vienas pažįstamas verslininkas sako, „man neįdomu kas tai, man įdomu kaip tai panaudoti mano verslui“. Apie tai šiandien ir noriu Jums parašyti – nuo ko pradėti norint „pakinkyti“ Pinterest dirbti mums.

Tiems kas pirmą kartą girdi apie Pinterest, rekomenduoju apsilankyti puslapyje, panagrinėti, pavarlinėti, paskaitinėti, žodžiu praleisti bent 15 minučių Pinterest pasaulyje ir tada suvokus projekto esmę ir prasmę bei galvoje kirbant klausimui „kaip tuo pasinaudoti“, grįžti ir skaityti toliau.

Pirmiausia drįsčiau nesutikti su tais, kurie iškart nurašo Pinterest, kaip neaktualų Lietuvos rinkai. Aktualu. Jau yra nemažai lietuviško verslo profilių Pinterest.

Pinterest profiliai verslui atsirado visai neseniai, tad verta paskubėti ir būti pirmam iš konkurentų. Pradėti galima nuo daug ko, bet aš siūlyčiau pradėti nuo Pinterest verslo profilio kūrimo pačiame Pinterest. Keletas patarimų į ką atkreipti dėmesį kuriant profilį:

  1. Leiskite save atpažinti. Profilio paveikslėlis turi atspindėti jūsų logotipą, o pavadinimas toks koks ir įmonės pavadinimas ar prekinis ženklas. Atitinkamai pasirinkite Pinterest URL (pinterest.com/manoverslas)
  2. Skirkite dėmesio aprašymui, kuriam skiriama 200 ženklų. Išnaudokite juos tinkamai. Ar žinote, kad Pinterest profilio aprašymas yra indeksuojamas paieškos sistemų? Tad aprašyme paminėkite įmonės pavadnimą, keletą su veikla susijusių raktažodžių, įtepkite backlink. Tai naudinga SEO. Jei veikiate konkrečiame mieste ar miestuose – nurodykite juos.
  3. Patvirtinkite tinklalapio adresą. Atlikus patvirtinimo procedūrą, jūsų profilyje matysis aktyvi nuorodą į jūsų verslo tinklalapį. Jei jūsų profilio pavadinimas sutampa su jūsų tinklalapio adresu – tai naudinga SEO.
  4. Susiekite savo Pinterest paskyrą su Facebook ir Twitter. Apie viską ką paskelbsite Pinterest bus informuoti jūsų sekėjai kituose socialiniuose tinkluose ir taip pritrauksite didesnį lankytojų srautą.

Kuomet profilis paruoštas – pradėkite pildyti jį turiniu. Turinys gali būti tiesiai į Pinterest keliama vaizdinė ar video medžiaga, nuorodos į jūsų tinkalapį, tinklaraštį. Įdiekite Pinterest dalinimosi mygtukus, kad visi apsilankę ir susidomėję turiniu galėtų pasidalinti juo su kitais.

  1. Vaizdas yra turinys. Pinterest pasižymi tuo, kad atkreipia dėmesį į iliustracijas, vaizdus, o ne žodžius. Tad talpinkite atkreipiančius dėmesį paveikslėlius, foto. Nepamirškite ir su jūsų verslo sritimi susijusių video.
  2. Sukurkite taisyklę, jog jūsų įmonės bloge prie kiekvieno įrašo būtų bent po vieną iliustraciją. Vaizdas atkreipiantis dėmesį ir Pinterest dalinimosi mygtukas šalia skatina žmones dalinti turiniu.
  3. Susikurkite kelias lentas (boards), kurios atspindėtų jūsų veiklą. Rengiate mokymus? Paskirkite vieną lentą tam. Norite pristatyt savo įmonės komandą? Sukurkite jiems atskirą lentą. Savaime supranta, lentoms parinkite taiklius pavadinimus.
  4. Ant skelbiamų foto kurios yra jūsų nuosavybė uždėkite vandens ženklus, logo ar kitą identifikaciją. Tiesiog kai nuotrauka keliaus nežinomais Pinterest keliais (repin) ji reklamuotų jūsų prekinį ženklą.
  5. Parduodate prekes? Skelbkite su kainomis. Į aprašymą (caption) įrašykite kainą ir Pinterest automatiškai uždės kainą ant nuotraukos.

Daugiau nesiplėsiu, bet tik tai pakraščiukai darbo ir Pinterest išnaudojimo verslui. Trumpai apibendrinant, kodėl reikia turėti savo verslo Pinterest profilį?

  • Naudinga SEO
  • Prisideda kuriant mažiau formalų, patrauklesnį įmonės įvaizdį
  • Reklama
  • Įmonės, prekės ženklo, produktų žinomumo skatinimas
  • Lankytojų srautų pritraukimas

Turite Pinterest, neturite ką sekti? Mano asmeninis profilis: http://pinterest.com/zavinta

Facebook Comments Box
(Perskaityta iš viso: 146, šiandien: 1)