Skype – darbinis ir naminis, ar vienas ir tas pats?

Turiu dilemą, bet jau pavėluotą. Reikėjo mąstyti prieš pradedant naudoti savo skype accountą bendravimui su klientais…
Pradėjusi dirbti logistikoje tenka daug bendrauti telefonu, el.paštu ir skype. Nejučia mano skype accounte atsirado vienas klientas, kitas trečias ir žiūriu šiandien jų skaičius perkopė draugų skaičių. Teko profilyje įvesti savo įmonės pavadinimą, tinklalapį, kad klientai nepasimestų ir žinotų iš kurios įmonės esu.

Jaučiuosi keistai. Juk pavyzdžiui po darbo grįžusi namo irgi įsijungiu kompą ir skype. O nemiegantis klientas ar klientas iš Jav kur jam tik rytas tuo metu kai man vakaras nori bendrauti. Ką aš jau turiu sakyti? „Sorry, I’m in my pijamas”…. O kas bus kai vieną dieną dėl kokių nors piežasčių išeisiu iš darbo? Dekretinės, pereisiu pas konkurentus, norėsiu dar pasimokyti ar pan. Kas tada? Be širdies graužaties išmesiu klientus iš savo skype, nors su jais bendravau ir kavos gėriau.

Bet ir iš kitos pusės – jei išeisiu pas konkurentus, tai galiu ir klientus persivilioti paskui save.Tad gal būtų visai logiška darbdaviui duoti tarnybinį skype accountą, kaip duoda tarnybinį el.paštą, tarnybinį telefoną ar tarnybinį automobilį. Darbuotojas išeina, bet šie dalykai lieka.

o kaip viskas pas jus? Kokį skype naudojat? Ir ką manote apie darbinio skype idėją?

Facebook Comments Box
(Perskaityta iš viso: 49, šiandien: 1)

6 thoughts on “Skype – darbinis ir naminis, ar vienas ir tas pats?”

  1. Aš tokioje pačioje bėdoje. Skype naudoju tiek bendravimui su draugais, tiek darbo reikalais. bet kadangi dirbu iš namų, tai realiai ir darbo diena ribų neturi, tad naudoti du skirtingus account’us būtų sudėtinga. Tačiau sėdint darbe, tikrai būtų geriau naudoti atskirą account’ą vien darbo reikmėms, taip namie, atostogaujant ir apskritai visada, kai nebūni darbe, klientai neskambins. Belieka tik vienintelė problema – visų esamų klientų perkėlimas. Sklandžiai migracijai reiktų pasiruošti… perspėti klientus, susivesti visus naujame skype ir tik tada trinti iš seno, kad nekiltų nesusipratimų…

  2. Na va, ne vien aš su tokiomis problemomis susiduriu 🙂
    Kuomet dirbi iš namų aišku nėra darbo valandų, viskas persipina ir gal išties du accountai nebereikalingi.
    Tačiau pagalvojus apie perkėlimą, kažkaip keista pasidaro. Vieną kartą jau dariau tokį dalyką. Vaikystėje turėjau acountą ale „mergytė-rožytė”, kai suaugau nusprendžiau pereiti prie solidesnio. Keistai buvo visų žmonių informavimas, kad keičiu skype accountą. Vis klausinėjo „o kodėl?” Bet kai pažiūriu į suaugusius žmones, rimtų įmonių vadovus, kurių skype accountai yra ale „berniukas-pirdaliukas”, tai suvokiu jog pasikankinti tuomet buvo verta.

  3. Iš dalies gerai kai pereidamas kitur (ar galbūt kurdamas savo verslą) paskui save gali nusitempti ir visus klientus, bet juk reikia ir kažkokio privatumo. Taigi, manau, darbinis skype yra geras sumanymas, bet geriau jį susikurti pačiam, o ne laukti kuomet pasiūlys darbdavys.

  4. Kaip 10 metu prie kompiuteriu praleides, ir juos lauzes, tvarkes galiu pasakyt jog imanoma vienu metu buti pasileidus 2 skype.

    Truputis teorijos:

    Reikes atskiro windows acc(vartotojo), jam uzdeti slaptazodi (pvz 1234) ir nueiti ten kur jusu skype randasi, kad rasti Skype.exe pagrindini, pvz mano randasi

    C:\Program Files\Skype\Phone

    Spaudziam desini ant skype, pasirenkame Run as… (lietuviskuose windowsuose vykdyti kaip), ten jau suprasit, pasirinksit kita sukurta windows vartotoja, suvesit jo slaptazodi, ir turesit antra skaipa 🙂

  5. Man ir tas pats, tik jau per vėlų keisti accountą, kai šimtai klientų iš kurių pusės net neatsimenu.

Comments are closed.