LG smulkmenos ir kodėl vis dar važinėju traukiniu

Šeštadienį ryte važiuodama traukiniu į Šiaulius jau apsidžiaugiau: pagaliau Lietuvos Geležinkeliai susiprotėjo prie kavos pateikti savo logotipu papuoštą šokoladuką, o ne reklamuoti Operos saldainius. Tačiau grįžtant gavau net ne Operą, bet Fortūną… Matyt antram Vilnius-Klaipėda traukinio vagonui nebeužteko firminių saldainių. Jau seniai laukiau kada LG išnaudos saldainius savo reklamai ir įvaizdžio kūrimui, bet nemaniau jog ledai gali pajudėti tuo metu kai visi tik apie krizę kalba ir pinigėlius taupo 🙂

02

Kita maloni staigmena(žiūrint pro marketingo prizmę) – vokelis bilietui. Ypač kita jo pusė kur puikuojasi užrašas – „čia galėtų būti jūsų reklama“. Tik kiek važiuoju čia gal tik trečias kartas kai gavau vokelį ir tik šiandien pastebėjau antrą jo pusę. Tad kyla klausimas – kam duodami vokeliai, koks tiražas, kiek žmonių jį pamato? Ar reklama ant šio vokelio bilietui būtų efektyvi?

01

Per daugiau kaip ketverius intensyvius važinėjimo traukiniu metus buvo malonu stebėti kaip LG traukiniai keitėsi ir dažniausiai į gerąją pusę. Po to kai nusipirkau automobilį vis pagalvoju kodėl aš vis dar važinėju traukiniu? Kai aš paskaičiuoju tai man bilietas traukiniu ir benzinas važiavimui į Šiaulius kainuoja panašiai. Kai paskaičiuoja mano tėtis, bilietas kainuoja daug pigiau. Nes aš užmirštu amortizaciją, tepalus, padangas, etc. Be to gerai pagalvojus, traukiniu patogiau – nereikia vairuoti tamsiu paros laiku ar per kokį lietų, sėdi atsipalaidavusi su kompiuteriu ant kelio, ar randi kokį malonų pašnekovą kupe, kuris dar ir kava pavaišina 🙂 Tik štai niekaip nepriprantu ir nesuprantu kodėl traukinyje taip karšta? Štai šiandien buvo sukilę iki +24,8? Kodėl jie taip kaitina? Dar truputis ir būtų pirtis ant bėgių…

O kodėl traukinys o ne autobusas? Paprasta – į Šiaulius traukinys važiuoja 2val, autobusas 3val 20 min.

Facebook Comments Box
(Perskaityta iš viso: 70, šiandien: 1)

5 thoughts on “LG smulkmenos ir kodėl vis dar važinėju traukiniu”

  1. Yra tekę važiuoti vieną kartą vasarą iš Vilniaus į Klaipėdą (~5 val.) ir temperatūra vagone buvo +30.

  2. Ir dar…
    Dažniausiai traukiniuose būna pakankamai daug vietos įsikurti. Nesi uždarytas mažoje kartotinėje dėžutėje kaip kad su autobusu.
    Aišku, yra išimtis – Vilnius – Klaipėda maršrutas, kuris įgauna populiarumą ir kartais net nebūna vietos.
    Beto traukiniu man asmeniškai yra daug daug smagiau.

  3. Taip, traukinyje gali pasivaikščioti, ir prie lango pastovėt įmeigus akis į prabėgančius medžius. Ir vietos daugiau. Aš labaiusiai mėgstu sėdėti bendrame vagone. Prisižiūri visokiausių tipelių, kartais prie kokios linksmos studentų kompanijos gali prisijungti. Nors kartais tos kompanijos būna visai „ne pakeliui” 🙂 Tuomet gerai kai aš sugebu atsijungti ir visą kelionę pramiegoti 🙂

  4. O mane labiau traukia ne perpildytos kupė, jei tarkim kokioj šešiavietėj keturi žmogiukai, o tose bendrose tai kaip kur. Kažkada vagone vietų nėra, mes dviese, o žmonės po vieną sėdi, nu tai kažkaip nekaip.

  5. Traukiniais yra tekę važinėti ir gana toli (Sibiras, Kazakstanas, Uzbekija), bet tai buvo prieš kokius 25 metus. Ir teko šią vasarą važiuoti iš Klaipėdos į Šiaulius tai tikrai skirtumas didžiulis ir į gerąją pusę.
    Dabart mieliau važiuoju automobiliu, nes važiuoju kur noriu ir nereikia jokių bėgių 🙂

Parašykite komentarą