Pati atradau twitter vos prieš 3 mėnesius. Šiaip. Pasidaviau bangai. Neintensyviai, nesistengdama surinkau ~50 “pasekėjų“. O paskutiniai iš pasekėjų pasirodė besantys tam tikrų įmonių, įstaigų, organizacijų atstovai. Ką jie veikia twitteryje?
Parseliorojus prisistato Baronu Fon Paršeliu, personažu kuris gerai žinomas Šventosios restorano Paršelio rojus lankytojams. Baronas Fon Paršelis teigia dar tik pradedantis mokytis kompiuterio valdymo subtilybių, bet panašu mokosi greitai.
AgenturaUpas kaip suprantu užsiima renginių, atpalaiduojančių seminarų organizavimu ir pan. O twitter‘yje Darius, įmonės atstovas kalba apie gyvenimą, apie pastebėjimus, dalinasi įdomiomis nuorodomis.
Lithuania – lietuva.lt twitte‘yje. Anglų kalba rašomi „pačiulbėjimai“ pristato Lietuvą pasauliui ir renka informaciją kas kur ir kaip rašo apie Lietuvą.
Tai tik keli iš daugelio projektų kai rašo ne paprasti žmonės, o kaip didesnės žmonių grupės, organizacijos atstovas. Verslas pamažu atranda twitter‘į, taip kaip neperseniausiai atrado tinklaraščius(blogus). Ką tai reiškia? Twitter‘is bus perpildytas pasiūlymais naudotis tam tikromis paslaugomis, reklamuojami tam tikri produktais? Nemanau. Spam‘o niekas nemėgsta ir blokuoja be gailesčio. Tai pamažu supranta ir verslo atstovai. Tad yra sukama kita linkme – prisistatoma kaip įmonė, bet rašo žmogus kuris dalinasi su mumis įdomiomis mintimis. Tad net nekyla mintis blokuoti kaip spam’ą. O tada ir šmėžuoja įmonių logo bei pavadinimai mūsų akyse, o paskui ir pasąmonėje.
Na čia tik kelios įmonės kurias parašei, iš tikrųjų jų yra žymiai daugiau 🙂
OI, aš iš tikrųjų ir nebandžiau visų surašyti… Jų yra N, visų net nesugaudysi, čia tos kurios paskutinės prie manęs prisijungė.
karolis.pocius.lt uztat bande surasyti ir atrodo sekmingai surase visus ik ivieno lietuvius twittweryje