Na apie cc, bcc, ir kitus vėjus jau visi daug maž žino. Tačiau mane siutina žmonių nesugebėjimas skaityti ir dar labiau neatsakyti į el.laiškus. Ar daug proto reikia susivokti jog aš laukiu atsakymo kai el.laiške parašau kelis sakinius kurie baigiasi klaustuku, o gale parašau kažką panašaus į „ką apie tai manai?“, „gal turi minčių šiuo klausimu?“ ir dar pačiam pačiam gale parašau „laukiu atsakymo“ ir/ar „iš anksto ačiū už pagalbą/atsakymą“. Ir ką jūs manot? Yra sugebančių neatsakyt į tokius el.laiškus (šiuo metu laukiu iš dviejų asmenų) . Na, jei nežinai ką atsakyti, šiuo metu neturi laiko, galimybių pateikti išsamų, laukiamą atsakymą tiesiog atsakyk trumpai:
„Labas, gavau tavo el.laišką, dabar negaliu nieko konkretaus atsakyti, nes… (esu atostogose, neturiu priėjimo prie informacijos, nieko nesu girdėjęs apie tai)… Siūlyčiau kreiptis į …(Petrą, Joną ar Marytę) arba palaukti kol aš galėsiu pateikti išsamų atsakymą.“
Gavus panašaus turinio el.lašką aš bent būsiu tikra jog mano el.laiškas nepasiklydo internetinėje erdvėje, kad pasiekė adresatą ir galiu tikėtis kažkokio atsakymo, o ne kvailai kas valandą tikrintis paštą ir keiksnoti „negi tas mulkis nesitikrina pašto jau trečia diena…“.
o aš pvz visada naudoju „mail delivery” funkciją, kuri parašo, ar laiškas sėkmingai nukeliavo 🙂 be to, jei reikalas svarbus, niekada nepakenks po laiško paskambint tam žmogui ir pasakyti, kad nusiuntėte laišką. Bent jau aš taip darau.
Aš tai stengiuosi į visus atsakyti laikšu (kad ir ačių už laišką), nes pats suprantu, kad žmogus laukia atskaymo.
„Mail delivery” naudojuos retai. Jjei reikalas tikrai svarbus tai skambinu, o ne rašau el.laišką. Šiaip pastaruoju metu įsigudrinau parašyti emailą, ir tada išsiųsti sms sakantį kad pasitikrink emailą, laukiu ats. Ypač tinka kai reikia sulaukti ats iš kolegų.
Pati aš irgi stengiuosi atsakyti kuo greičiau ir pažymėti laišką „atsakyta”. Kai pati nemėgstu ilgai atsakymo neatrašančiųjų, tai suprantu tuos kurie laukia ats iš manęs.