Ir kritikuosiu!
Kartais žiūrint į kokį iš pažiūros rimtos įmonės tinklalapį, jaučiu nenumaldomą norą surašyti visus pastebėjimus – dažniausiai turinio (gramatikos, stiliaus, lietuvybės) klaidas – ir išsiųsti tos firmos atstovams. Tipo, pažiūrėkit –tai jums rimtumo visiškai neprideda…
Mano dėmesį labiausiai atkreipiantys dalykai(klaidos) tinklalapiuose:
1. Skyrius “Naujienos”. Kam reikalingas toks skyrius jei naujienos skelbiamos tik kartą per metus? Jei įmonė neketina skelbti naujienų bent kartą per mėnesį, derėtų „Naujienas“ įkomponuoti į skyrių „Apie mus“. Taip atrodo daug solidžiau, nei viena dvejų metų senumo naujiena (Giedvarai, Saugu.eu, Ninjutsu.lt ) arba visai ne „naujiena“ (maistofabrikas.lt)
2. ©2008. Mano supratimu tai rodo metus kuomet tinklalapis atsirado(patalpinta pirmoji informacija ir einamuosius metus. Pataisykit jei klystu. Tačiau kiek prisimenu tokį priminimą dar metų pradžioje pateikė Viktoras, tad tikiu jog neklystu. Taigi dabar tinklalapių apačioje turėtų matytis kažkas panašaus į © 2006-2008. Akmuo į Grigiskes.lt, alfa.lt, lrytas.lt, lnk.lt, vtv.lt, vlkk.lt, nokia.lt, arch.lt, paciolis.lt daržus.
3. Pagal Valstybinė lietuvių kalbos komisiją turime vartoti „tinklalapis“, o ne „tinklapis“. Vieną skiemenį vis pamiršta: policija.lt; arch.lt, adnet.lt, infosistema.lt; sodra.lt; Paciolis.lt.
4. Elementarioji gramatika. Ką pavyzdžiui reiškia žodis“ siūsti“? Žodyne tokio neradau… Tikriausiai tinklalapiai turėjo omeny „siųsti(el.laišką/komentarą)“? invs.lt, lytagra.lt
Yra ir daugiau smulkmenu, bet ten jau LABAI smulkios smulkmenos…
O ką jūs pastebite?
Pastebime, kad noras kabinėtis prie smulkmenų užtemdė sveiką protą.
toks jau tas gyvenimas kartais, reikia, kovoji 🙂 kazka laimi 🙂
Pastebim pastebim (: mane irgi tokie ir panasus dalykai labai erzina. Jei darai – daryk gerai!
Martinas: gal tai ir smulkmenos, gal ir per daug kabinėjamasi, bet kartais ir nuo smulkmenų gali priklausyti labai daug kas 🙂
Smulkmenos yra viskas. O šį blogą metu į savo RSS sąrašą. Nusipelnė.
Iš smulkmenų susideda gyvenimas. Viena smulkmena gal ir nesuerzins, ir neatkreips dėmesio, tačiau kai smulkmenos susideda, tada būna jau blogai.
Apskritai kartais atrodo, kad kai kuriuos tinklalapius sukūrus ar įdėjus kažkokią informaciją niekas antrą kartą jų neperžiūri. O turėtų…
PS. Ačiū Žilvinai! Jaučiuosi pamaloninta.
Ūūū, mieloji, o pati komentaruose vėlgi „tinklapiu“ tinklalapį vadini. :))
Aš pastebiu stiliaus klaidas. Visi „kad padaryti“ taip rėžia akį…
Kalta… Pripažįstu. Neverta skubant rašyti komentarų(šefas už nugaros stovėjo)…
Aš taip pat visada pastebiu įv man akį rėžiančius dalykus. Kartais, kai netingiu, kokį emeilą jiems parašau, kad susitvarkytų.
Bet šeip labai piktai nereguoju- na būna tiesiog per neapsižiūrėjimą kokia klaida užsimeta. O kai pats skaitai antrą kartą kaip tyčia ją vėl paržiūri. Tam, žinoma, yra kolegos, kurie po to juokiasi: ej kitus koreguoji, o pati raides praleidinėji, ar kablelio prieš „kad” nepadedi… 🙂
Aš ir pasiemu į RSS:) Gerai, kad kažkas pas nežinau.lt apie tave pakomentavo- būčiau ir nesuradus dar vieno įdomaus blogo gal gi…
Savas klaidas sunkiau pastebėti nei svetimas.
Tam ir yra redaktoriai, kritikai, kurie ieško, taiso klaidas, nes pats kažką padaręs ir šimtąjį kartą žiūrėdamas į tą patį daiktą nieko nebematai.